سانچس: به توانايي‌هايم ايمان دارم
از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

سانچس: به توانايي‌هايم ايمان دارم


الکسيس سانچس، مهاجم بارسا، اعلام کرد قصد دارد بعد از فصل دشواري که سپري کرد، در فصل جديد توانايي هايش را اثبات کند.


اين ملي پوش شيليايي دو سال قبل از اودينزه به بارسا پيوست اما علي رغم انتظارات زيادي که از او وجود داشت، به دليل مصدوميت ها و ناآمادگي ها، نتوانست جايگاه ثابتي در ترکيب اصلي بارسا براي خود دست و پا کند.

به گزارش گل ، اما او قصد دارد تا در فصل جديد ارزش هايش را ثابت کند و فرصت بيشتري براي حضور در ترکيب اصلي بارسا به دست بياورد؛ اين در حالي است که شايعاتي در مورد انتقال او به ناپولي شنيده مي شود.

الکسيس به خبرنگاران گفت:" اول مسئله، داشتن يک پيش فصل خوب بود؛ سپس جنگيدن براي قرار گرفتن در ترکيب اصلي.

من به توانايي هايم به عنوان يک بازيکن ايمان دارم. باشگاه اعلام کرده که همچنان روي من حساب مي کند و من مي خواهم همچنان به تيم کمک کنم.

برايم فرقي نمي کنم که در کناره ها بازي کنم يا در مرکز زمين. فرقي ندارد.

الکسيس بايد در فصل جديد با نيمار، ستاره 57 ميليون يورويي بارسا، رقابت کند اما او مشکلي با اين موضوع ندارد. براي او در فوتبال اروپا بهترين ها را آرزو مي کنم.

اميدوارم او خوب کار کند. او از حمايت همه بازيکنان تيم برخوردار است. او يکي از بازيکنان تيم است و با هم براي رسيدن به جام هاي مختلف تلاش مي کنيم."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: سه شنبه 8 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 545
بازدید کل : 41275
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!