پولادي: بازگشتم به ميادين مشخص نيست
از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

پولادي: بازگشتم به ميادين مشخص نيست


مدافع تيم فوتبال پرسپوليس گفت: هنوز مشخص نيست که چه زماني به ميدان مسابقه بازخواهم گشت.


مهرداد پولادي اظهار داشت: پس از گفتگويي که با چند پزشک متخصص داشتم صلاح اين بود که به خارج از کشور نروم و جراحي ترميمي پايم را در ايران دنبال کنم.

به نقل از فارس،وي افزود: خوشبختانه جراحي موفقيت آميزي روي پايم انجام شده و انشاالله فردا از بيمارستان مرخص مي‌شوم. انجام جراحي برايم خيلي سخت بود اما پيروزي شيرين پرسپوليس مقابل تراکتورسازي که در چند سال اخير ما را اذيت کرده بود برايم شيرين بود. پرسپوليس بايد در طول يک فصل همين طور بجنگد نه در يک يا دو بازي. قطعا با وجود علي دايي به عنوان سرمربي اين اتفاق مي‌افتد.

وي ياد آور شد: بالاخره اولين بازي در هر ليگي حساسيت خاص خودش را دارد و خدا را شکر بچه‌ها استارت بسيار خوبي را از ورزشگاه آزادي زدند اما من هم معتقدم که اين تيم نياز به زمان دارد.

وي در پاسخ به سوالي که چه زماني به ميادين باز مي‌گرديد، گفت: انشاالله پايم درست شود، با خيال راحت برمي‌گردم. زمان دقيقي فعلا براي بازگشتم مشخص نشده و پس از بهبودي پايم بايد مورد تست قرار بگيرم. همه چيز دست خداست اما خيلي دوست دارم زود و با قدرت برگردم.

وي در پاسخ به سوالي که آيا امکان دارد باز هم راهي بيمارستان شويد، ياد آور شد: از مصدوميت خسته شدم چون سختي خاص خودش را دارد، اميدوارم اين آخرين عمل جراحي روي پايم باشد که انجام مي‌شود تا با خيال راحت کارم را دنبال کنم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: شنبه 5 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 23
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 24
بازدید ماه : 554
بازدید کل : 41284
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!