نصرتي: دايي از مفاخر فوتبال ايران است
از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

نصرتي: دايي از مفاخر فوتبال ايران است


مدافع تراکتور سازي اظهار داشت: به جز اين بازي اميدوارم هميشه پرسپوليس موفق باشد.


 محمد نصرتي در اين ارتباط عنوان کرد: يکسال در پرسپوليس بودم و قهرمان شديم. اکنون در تيم خودم هستم و براي تراکتورسازي بازي مي‌کنم.

به گزارش فارس، وي افزود: براي نيمکت پرسپوليس گل مي‌برم، ان‌شاءالله به جز اين بازي آنها در مسابقات خود موفق شوند. علي دايي از مفاخر فوتبال ايران است، آرزوي موفقيت براي او در پرسپوليس دارم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: چهار شنبه 2 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 21
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 22
بازدید ماه : 552
بازدید کل : 41282
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!